Subject: Vastus Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõule
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info.fin list"
Date: Thu, 24 Oct 2024 19:21:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud osapooled

Kirja manuses lisatud vastus hävitavale seaduse eelnõule.

Lugupidamisega

Raha HLÜ juhatuse esimees

Alar East

Tel. (+372) 58454693

On Sep 23, 2024, at 09:52, [email-masked] wrote:

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, September 20, 2024 4:38 PM
To: Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Rahapesu Andmebüroo <[email-masked]>; 
Eesti Pank <[email-masked]>; Eesti Hoiu-laenuühistute Liit MTÜ 
<[email-masked]>; FinanceEstonia MTÜ <[email-masked]>; 
Audiitorkogu <[email-masked]>; Eesti Pangaliit MTÜ 
<[email-masked]>; Eesti Ühistegevuse Liit <[email-masked]>; 
Õiguskantsleri Kantselei <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet <[email-masked]>; Tartu hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Kambja 
hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Kodumaa Kapitali hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Tallinna hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; 
Eesti Hoius hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Raha hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Hea Koostöö hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; 
Balti hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Leie hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Loo hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Maaelu Edendamise 
hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Põlvamaa hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Eesti Korteriühistute hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; 
Octotron hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Geldex hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>
Subject: Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 18.09.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/4134-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

<1.1-10.14134-1 18.09.2024 Õigusakti eelnõu.asice>